2014. január 8., szerda

Farsang


Megjöttem ám én is az ötletelésekkel.

Tök jók az eddigiek, szerintem lehet válogatni. A Belli által felvetett Hungária feeling = jampi stílus nekem is nagyon tetszik, egy jó kis Hungária egyveleggel meg lehetne csinálni. Jelmez sem ördöngőssség.
Az én kedvencem továbbra is a cowboy dance. Van a  neten egy agyon csépelt Cotton Eye Joe koreográfia,ami nem rossz, de már sokan megcsinálták.
Ez amit kitettem, egy kicsit humoros, a Volt egyszer egy vadnyugat zenéjével indul, de aztán felpörög.

http://www.youtube.com/watch?v=E6f584h_NG8

A következő egy musical, ha megnézitek biztos ismerős, a Légy jó mindhalálig-ban van, Tíz perc a címe, még Szinetár Dóra énekelte főként. Itt sem sok minden kell az öltözékhez.

http://www.youtube.com/watch?v=VNuxsaswCQo

Egyenlőre ennyi, azért nem állok le én sem a kereséssel....

Üdv mindenkinek...és BUÉK



2 megjegyzés:

  1. Tavaly én is kerestem a Volt egyszer egy vadnyugat zenéjét... Ez tetszik amit feltettél! Nézted, hogy van-e konkrétan ilyen zene vagy ezt ők vághatták össze? Valakinek kell össsze vágnia, hogy a zene tiszta legyen és ne legyen benne háttér zörej... Ez végül is vidám!!!
    A légy jó mindhalálig egy szuper musical...viszont azt egy idő után lehet, hogy unni fogják, amiért lassúkás... Nem?
    Pusszantalak

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem zenemixelést egy kolléganőm megoldaná.

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.