2012. december 7., péntek

Mikulás után,karácsonyra várva...

Nem tudom Ti hogy vagytok ezzel,de én itthonra még semmi karácsonyi díszt nem készítettem:(
A tavalyról maradt és még használható dolgokat (1-2 db) már feltettem,de nagyon szeretnék idén is újakat alkotni.Mutatok nektek egy nagyon jó ötletet,bár tudom ezt már sok helyen lehetett látni.Nekem mégis nagyon bejön.Tavaly csináltam hasonlót,csak én fehérre festettem.
Ha nyáron ettetek sok pálcikás jégkrémet és megmaradtak a pálcikák,akkor próbáljátok ki.
Íme az ötlet...






2 megjegyzés:

  1. A pálcika helyett esetleg lehetne a gyógyszertári spatula is...nem? Persze méretéből adódóan nagyobb is lenne a dekoráció! Gyűjteni meg lehet a doktornéninél! Betegesek előnyben! Jó éjt!

    VálaszTörlés
  2. Ez jó gondolat.Biztos a spatulákból is nagyon jól mutatna:)

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.