2012. december 20., csütörtök

Karácsonyi vásár...apróságok az iskolába


Kissé nehéz volt most erre hangolódni...az agyunk már a karácsonyi készülődéseken töpreng. Szerintem mindennel el vagyunk havazva...csak kint nem havazik, ahol kellene! Ha valami elkészítéséről kell döntenünk, akkor viszont olyasmin gondolkodunk, ami ma szívünkhöz közel áll és ezen kívül ideg nyugtató" is...ez a horgolás. Persze sálat, sapkát nem készíthetünk belőle, de apróságokat igen. A másik ötletem pedig újrahasznosítás jegyében készült, amit szintén kedvelek, mert másnak szemét, nekem kincs, ha ízléses dolog válik belőle... Tegnap sörös dobozból készítettem karácsonyi kis mécseseket...angyalkát, rénszarvast és fenyőfát vágtam ki belőle. Csoda édes ahogyan a gyertya fénye kivilágítja és illatozik almás-fahéjas és levendulás illata ennek az apróságnak...

1 megjegyzés:

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.