2012. november 14., szerda

Őszi dekoráció...


Szeretni való filc figurákat találtam nektek! Édesek és ami megtetszett az a levelek kidolgozása. Ez volt inkább újdonság nekem. Az ősz nálam itthon kimaradt...karácsonyi ötleteken jár az eszem, de ez muszáj megmutatnom nektek!

Viszont szeretném közölni veletek, hogy csütörtökön 15.00-kor osztálydíszítés NÉLKÜLEM!!! Ha-ha-ha...angolra kell Lizit vinnem! Fura lesz elősször hiányzok...biztos kicsit bánt majd, hogy kimaradok a szülős bolondságokból"! Olyan jó együtt ténykedni és a díszítésnek köszönhetjük, hogy ilyen jól kijövünk egymással és mindenkit megismerünk...megszeretünk. Vagy lehet, hogy csak én érzem így? Akkor vegyétek úgy, hogy én fecsegek, de szerintem nem... Kár, hogy sokan versenyzésnek látják ezt, amit művelünk...de ők kimaradnak abból, amit közösen átélünk. Bíztatlak szülők, hogy gyertek nyugodtan, ha otthon tartózkodtok és örülni fogunk akkor is, ha csak személyetekkel teszitek színesebbé az osztályt. Akár később is benézhettek! az is jól esik, ha végére estek be! Az összefogás nem csak a gyerekek miatt jó, hanem a mi lelkünknek is jót tesz...túlságosan zárkózottak az emberek és csak a saját kis világotokból jóérzés lesz új barátokra találni...mindenben van valami jó csak meg kell látni!
Viszont Belli, Erika, Ildikó biztosra veletek lesznek...új ötleteikkel díszítenek! Hajrá csajok!








6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nézem, hogy mit szerettél volna írni Flóra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs,de úgy látszik mégsem megy ez annyira... :)

      Törlés
  3. Hajrá-hajrá...,én is csak biztatni tudok mindenkit,hogy csatlakozzon hozzánk!Nagyon jók szoktak lenni ezek a délutánok(sok-sok nevetés és beszélgetés...).
    Most Márton napra díszítenénk,régi és új dolgok(ez a kevesebb)felhasználásával!
    Hajni!Nem szép dolog a hiányzás,azt mindig be kell pótolni:))Remélem azért lélekben jelen leszel.A többiekkel pedig ott találkozunk!!

    VálaszTörlés
  4. Dehogyis nem! Te vagy a segítőm a szerkesztésben csak elfelejtkeztél, hogy az én oldalamra voltál bejelentkezve ez nem baj...máskor csak írd alá, hogy Belli! Nem mindegy? Én úgyis értem!
    Még jó, hogy segítesz helyükre rakni az információkat ( Purger Piroskát...!), mert nem tudom megszokni az iPad-ot! Bár jó volna már mindent kitapasztalnomj rajta.
    Hiányzásomra kérsz igazolást?

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.