2012. november 16., péntek

Köszönet...


Sajnos nem vagyok jelen a Márton napon, de mindenképpen köszönet azoknak a szülőknek, akik sütemény készítésével fáradoztak..., mert Lizától hallottam, hogy 8 szülő vitt házilag készült finomságot. Jó, hogy vagytok ti, akik a háttérből is segítitek, hogy minden gördülésmentesen" menjen.
Bizonyára tudjátok, hogy az SzMK-s szülőknek gondoskodni kell Mikulás csomagokról, mert szegény Télapónak fáj nagyon a lába így segítséget vár tőlünk....Bárkinek jó ötlete támad...lehet ötletelni!
A másik nap amit megszeretnék említeni a Luca nap! Szintén szeretnénk a szülők segítségét kérni, hogy remek ajándékokat készítsenek... Remélem valaki ad ötleteket, hogy miket szoktak erre az alkalomra készíteni. Bellivel beszéltük, hogy mi szívesen alkotunk egy-egy este...akár ti is elővehetitek tudásaitokat és segítsétek be a munkákat. Ha jól tudom a pénz az iskolát segíti...szükség is van rá! Nem tudom közületek ki megy az iskolát érintő megbeszélésre...mi várható, ha valaki jelen lesz légyszives számoljon be!
A most hétvégén megrendezésre kerülő bálra híreim szerint nem sokan mennek... Felvetődött, hogy össze fogunk és bulizunk, de kipotyogtak emberek...köztük én is, bár erősen gondolkoztam, hogy Zsoltit rábeszélem, de igen csúnyán köhögök...így valószínű most elvetem.
Azért valahol szomorú, hogy nem is támogatjuk...nem is megyünk el...csak meg ne bánjuk döntéseinket! Kicsit aggaszt a rém hírek"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.