2012. június 18., hétfő

Érdeklődés...


Azon gondolkodok, hogy mi lenne akkor, ha az én blogomról áttölteném ide az elsősök eddigi képeit. Lehet, hogy hamar betelne a blog háttértára, mint az enyém is a sok fényképtől. Viszont itt egy helyen lenne, az enyémről pedig törölhetném azokat a bejegyzéseket. Igazából rátok bíznám ezt a döntést, mondjátok meg ti mitévő legyek! Légyszíves...Persze nem muszáj az összeset sem feltölteni, mutatóba is lehetne mindenről egyet kettőt! Szerintetek, hogy legyen? Gyűjtsük ide őket? Várom a véleményeteket! Egy kis gyakorlás....a megjegyzés tételéhez!

4 megjegyzés:

  1. Szia Hajni!
    Ez mindenképp egy jó gondolat,bár szerintem csak néhány képet kellene feltölteni,mintegy összefoglalva az első közös évet.Jó lenne egy helyen összegyűjtve látni azt a sok szépet és jót ami történt a gyerekeinkkel(na meg persze velünk...:-)) ebben a tanévben!Puszi
    Belli

    VálaszTörlés
  2. Küldtem egy meghívót most Timinek ezért felugrottam...örömmel látom, hogy valaki már visszaírt nekem, azért remélem a jövőben nem csak veled beszélgetek majd, mert a te véleményedet itt a szomszédban! már ismerem!!! Igazad van össze kellene foglalni, hogy az elejétől meglegyen minden. Majd egy párat éjszakázok és remélem sikerül egyszerűen elkészítenem. Addig összeállítom a fejemben. Írtam Timinek, hogy szeretném, ha legalább 5 percet szánnának rá a szülők arra, hogy bejegyzést és megjegyzést írjanak, mert különben nem fog élni ez a blog és tök fölöslegesen készítettük el. Úgy van értelme és úgy van friss hírek, ha mindenkinek van hozzáfűzni valója vagy éppen ötlete feltevése, kérdése stb. és azt megosztja mindenkivel. Ha annyi időt szánnak rá, mint a Gmailre, hogy átfussák és a Facebookra, akkor már megérte. Máskülönben nem tudjuk a kihasználni a blog nyújtotta lehetőségeket. Remélem ez mindenkihez eljut és legalább 2 hetente tesz fel valamit a többieknek. Olyan nincs, hogy 2 hét alatt ne történne valami érdekes...
    Meg aztán nem árt próbálgatni a blogot, mert szeptemberben ez élesben megy...addig mindenkinek van lehetősége, hogy rájöjjön milyen egyszerű is ez!!!
    Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jöhetnek a képek, maximum szelektálj egy párat amit nem gondolsz olyan fontosnak. Nekem gondolatomban van hogy a jövő évet egy első osztályos úgymond tabló képpel kezdjük.Amin a fontos események egy-egy képpel lennének megörökítve. Ezt megtudnám csináltatni.Innen tudnék válaogatni.

    VálaszTörlés
  4. Na...szuper volna! Akkor igyekszem olyan képeket feltenni. Mire gondoltál? Csak olyan képek, ahol voltak együtt? Mert vannak gyerekek akikről kevés képem van, bár igyekeztem mindenkit fotózni...azért ha van szülőknek jobb képük a gyerekükről azt mindenképp töltsék fel a blogra. Úgy valóban tudsz válogatni. Mi az elképzelésed Ildikó? Szió

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.