2013. november 25., hétfő

Mikulásra ötletek...


Az én kedvenceim továbbra is a készített ötletes ajándékok...mint ez az újrahasznosítás is, amit tovább gondoltam, hogy remek tároló válna belőle, ha a sapkájánál körbe vágnánk, hogy felnyithatóvá váljon...benne ajándékokkal...s hogy a kezecskéket ne sértse fel a vágás helye...öngyújtóval megolvaszthatjuk a műanyagot... Ez csak egy ötlet a sok közül, ami a Pinterestemen található, többek között ennek is az elérhetősége...ITT NÉZZÉTEK MEG!
Ezen a pinterest oldalon pedig ezernél több ötlet vár rátok!

2 megjegyzés:

  1. Klassz ötlet,nekem tetszik!Bár valószínűleg nem sokan osztják ezt a nézőpontot:))))) Én meg találtam egy ajtódíszt a téli-karácsonyi díszítéshez ,majd fel teszem a képet! Pusz

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvolt ez az ötlet, el is készítettem, csak kisebb flakonból. Jelenleg kéz és láb nélkül vár a további sorsára. :))

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.