2013. február 7., csütörtök

Szorzó kártya

Elkészült és azóta már használatba is lett véve...:)Nagyon ötletes és jól használható,változatosan lehet vele a szorzásokat(a későbbiekben az osztást is) gyakorolni és Bencének NAGYON tetszik.
Röviden az elkészítése(ahogyan én csináltam):vastagabb kartonból háromszögeket vágtam ki.A háromszögek mindkét oldalára fehér papírt ragasztottam(ha teljesen sima barna kartonból készül,akkor ez el is maradhat).Mindkét oldalra írtam 1-1 szorzást(alul a két összeszorzandó szám,felül a szorzat).A legvégén pedig ön tapadós fóliát ragasztottam rájuk,remélve,hogy így jobban bírják a gyűrődést:)
Ha van hozzá kedvetek, készítsétek el.Kicsit macerás,de megéri:))Jó tanulást!

UI: Köszönöm az inspirálást,igyekszem viszonozni!








                                                                                                    








4 megjegyzés:

  1. Örülök, ha tetszik Bencének! Akkor meg is lesz az eredménye!!! Nem egyszerű meghozni a kedvüket a tanuláshoz, de az öröm, amit kapnak cserébe az övéké lesz.
    Hátha más is kedvet kap!

    VálaszTörlés
  2. Hátha...ehhez,mert az írástól mindenki kedve elment!:(( Amit NAGYON-NAGYON sajnálok!

    VálaszTörlés
  3. Eszembe juttatátok, hogy a színdominót én is elkészíthetem így az oviba! Köszönöm!!!:)

    VálaszTörlés
  4. Vannak itt ötletek! Köszönjük...akkor dominózni is lehetne csak szorzással...az eredmény és a szorzat variálásával...nahát!

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.